"Είναι μεγάλο club. Δεν είσαστε μέσα όμως!" George Carlin


George Carlin ( 1936-2008 , Αμερικανός κωμικός)
Υπήρξε ο πιο σπουδαίος stand-up κωμικός της εποχής του και επηρέασε τους νεώτερους συναδέλφους του. Έκανε ελάχιστες κινηματογραφικές εμφανίσεις μεταξύ των οποίων ο ρόλος του Αρχιτέκτονα στο Matrix ΙΙ.
Είπε: 
* Ο κύριος λόγος που ο Αϊ-Βασίλης είναι τόσο κεφάτος είναι επειδή ξέρει πού κάθονται όλα τα άτακτα κορίτσια.
* Έχεις προσέξει ότι όποιος οδηγεί πιο αργά από σένα είναι ηλίθιος και όποιος πάει πιο γρήγορα είναι τρελός; 
* Αν ο κόσμος είναι μια θεατρική σκηνή, πού ακριβώς κάθεται το κοινό;
* Κάποιοι βλέπουν το ποτήρι μισοάδειο και κάποιοι άλλοι μισογεμάτο. Εγώ το βρίσκω πολύ μεγάλο
* Δεν έχω χόμπυ, έχω μόνο ενδιαφέροντα. Τα χόμπυ κοστίζουν. Τα ενδιαφέροντα είναι εντελώς τζάμπα.
* Έχω όση εξουσία έχει και ο Πάπας, απλώς δεν έχω τόσους πολλούς ανθρώπους να το πιστεύουν αυτό.
* Κάποιοι άνθρωποι βλέπουν τα πράγματα όπως είναι και ρωτάνε “γιατί”. Κάποιοι άνθρωποι ονειρεύονται τα πράγματα όπως ποτέ δεν ήταν και ρωτάνε “γιατί όχι”. Κάποιοι άνθρωποι πρέπει να πηγαίνουν στη δουλειά κάθε μέρα και δεν έχουν χρόνο για όλες αυτές τις μαλακίες.
Τι πρέπει να κάνει κανείς αν δει ένα ζώο που απειλείται με εξαφάνιση να τρώει ένα φυτό που απειλείται με εξαφάνιση;
* Αν το «μαύρο κουτί» πάντα παραμένει άθικτο μετά από κάθε συντριβή αεροπλάνου, γιατί -ρε γαμώ το- δεν κατασκευάζουν ολόκληρο το αεροπλάνο από το ίδιο υλικό;
* Αν μια χελώνα δεν έχει το καβούκι της, θεωρείται άστεγη ή γυμνή;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...